Kidwalk

Kidwalk is nagymmen in het park!!!!

Erg leuk om te doen; goed voor je conditie en je spieropbouw.
Je neemt gewoon je kindje mee in de wandelwagen en achter en naast je wagen doe je allerlei soorten oefeningen; van hardlopen, bekkenbodemspieren, armen en heupen tot aerobics en coordinatie!

Kidwalk wordt door mij (Jeanette) en mijn collega Anette gegeven. Wij zijn beide oefentherapeut-Mensedieck.

Maandag: 11.00-12.00 start: Ledig Erf

Woensdag: 10.15- 11.15 start Homeruslaan 59A (WIlhelminapark)

Zaterdag: 10.00-11.00 start: Mister Shi: park de Koppel (Lunetten)

Je kunt met je strippenkaart tegelijk bij Anette als bij mij trainen.

FemmeFit

FemmeFit is lekker sporten vanaf 3 maanden na je bevalling tot lange tijd daarna.

Femmefit is een mix van Oefentherapie-Mensendieck, Pilates, steps, aerobics, tae-bo en meer.

Erg goed voor je conditie en je figuur!!

Het mooie van de FemmeFit is dat je een 10-rittenkaart koopt en kunt komen wanneer het jou uitkomt en/ of wanneer je daar puf voor hebt (of juist puf van wil krijgen!)

Kosten

<>Zwangerfit: 85,-

Last minute cursus/ compact cursus: 50,-

Back in Shape: 30,-

FemmeFit: 75,- per 10 rittenkaart

Kidwalk: 75,- per 10-rittenkaart

Wanneer en waar?

De zwangerfit, back in shape en FemmeFit trainingen worden in Balletschool MyMotion gegeven; Jutfaseweg 224  Utrecht (naast Sauna Lamar).

Back in Shape: maandagochtend 9.30-10.30

FemmeFit: woensdagavond: 2.30-21.30

Zwangerfit: tot augustus op de dinsdag of woensdagavond en vanaf augustus op de maandagavond.
Voor tijden: zie
http://www.2feelgood.nl/zwanger/data.html

Back in Shape (nagym)

<>De Back in Shape (ook vaak nagym genoemd) is een training van 4 uren vanaf  ca. 5 weken na je bevalling.
Op je eigen niveau train je je bekkenbodem, buik, billen, heupen en armen. Daarnaast krijg je houdingsadvies voor het tillen en dragen van je baby en andere dagelijkse activiteiten.
Uiteraard is je baby ook welkom!

Inhoud van de zwangerfitcursus

De globale opbouw van een avond:

Kort een hoe-gaat-het-met-je-rondje terwijl we oefeningen doen.
Informatie over het thema.
Het thema in de praktijk.
Algemene oefeningen en houdingscorrectie.
Ontspanning.

De thema's:
Deel 1: Bekkenbodem en houding
Deel 2: Je manier van ademen
Deel 3: Weeen en wat je ermee kunt
Deel 4: De bevalling/ het persen
Deel 5: Bevallingshoudingen en kraamtijd
Deel 6: Praktische partneravond ( 2 uur)

Deel 7: Terugkommiddag met je baby.

http://www.2feelgood.nl/zwanger

Zwangerfitcursus (actieve zwangerschapsgym!)

De zwangerfitcursus bestaat uit 6 delen voor je bevalling en 1 deel erna.
De zwangerfitcursus is gebaseerd op Oefentherapie-Mensendieck, er is dus veel aandacht voor je houding en manier van bewegen tijdens je zwangerschap en voor als je baby er is.
Verder krijg je oefeningen om de spieren die het tijdens je zwangerschap wat zwaarder hebben in goede conditie te houden. Daarnaast krijg je oefeningen die je kunt doen bij rugklachten en bekkenklachten.

Kenmerken van de zwangerfitcursus

Actief en praktisch
Gezellig en leuk
Nuchter en no nonsense
Nuttig en leerzaam
Praktische en duidelijke partneravond